با توجه به شروع نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ ، مقتضی است کلیه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۴ در کلاس های مجازی دروس نظری که بصورت *آنلاین از طریق پلتفرم سمالایو* برگزار می گردد شرکت نمایید. درمورد نحوه برگزاری دروس عملی متعاقباً تصمیم گیری خواهد شد.
بدیهی است که غیبت بیش از حد مجاز در کلاس موجب حذف درس می گردد.
یادآور می گردد کلیه کلاس های مقطع ارشد بصورت حضوری برگزار می گردد.