اطلاعیه مهم امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
با توجه به تغییرات اعمالشده در برنامه امتحانات پایان نیمسال، به اطلاع میرساند:
۱٫تمامی امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
۲٫زمان برگزاری امتحانات یک هفته به تعویق افتاده و از روز شنبه از ۲۳ خردادماه آغاز خواهد شد.
۳٫ساعات برگزاری امتحانات نیز تغییر کرده است؛ لذا تمامی دانشجویان موظفند با مراجعه به سامانه آموزشی، کارت ورود به جلسه جدید خود را دریافت و صرفاً مطابق اطلاعات درجشده در کارت ورود به جلسه، در آزمونها شرکت کنند.
۴٫دانشجویانی که تاکنون ارزشیابی اساتید را تکمیل نکردهاند، لازم است در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام نمایند.
۵٫دانشجویان باید پیش از دریافت کارت ورود به جلسه، نسبت به تسویه حساب مالی خود اقدام کنند.
۶٫در صورت وجود هرگونه مغایرت یا مشکل در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه، دانشجویان موظفند در فرصت باقیمانده تا آغاز امتحانات، موضوع را به واحد آموزش اطلاع دهند تا بررسی و رفع شود.
۷٫حضور بموقع در آزمونهای مجازی الزامی است. دانشجویان باید در ساعت تعیینشده در جلسه آزمون حضور داشته باشند. بدیهی است عدم حضور بهموقع در آزمون، غیبت محسوب شده و پس از ثبت، قابل تغییر یا بازگشت نخواهد بود.
خواهشمند است برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، موارد فوق را با دقت مطالعه و در مهلت مقرر اقدامات لازم را انجام دهید.