اطلاعیه شماره ۳ سامانه آموزش آنلاین

اطلاعیه شماره ۲ سامانه آموزش آنلاین
۱۳۹۹-۰۱-۲۷
ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته – کاردانی و کارشناسی پیوسته سال تحصیلی ۹۹
۱۳۹۹-۰۳-۲۴

اطلاعیه شماره ۳ سامانه آموزش آنلاین

🔴 با سلام و آرزوی سلامتی برای شما

🔵 از همه دانشجویان گرامی درخواست می‌شود با ورود به لینک زیر و شرکت در نظرسنجی میزان رضایت دانشجویان موسسه آموزش عالی کارون از فرآیند آموزش آنلاین ناشی از شرایط پیش آمده و با پاسخ‌های دقیق خود ما را در تلاش برای بهبود فرآیند آموزش یاری دهید. (پاسخ به این نظرسنجی تنها به ۳ دقیقه زمان نیاز دارد)

⬇️

برای ورود به نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

⬆️

این فرم از طریق گوگل تهیه شده و هویت پاسخ دهنده کاملا مخفی خواهد بود و برای هیج کسی قابل دسترس نیست ولی درصورت تمایل میتوانید ایمیل یا راه ارتباطی با خود را برای ما ارسال نمایید.

⚠️ مهم
🔴 قابل توجه همه دانشجویان گرامی:

۱⃣✅ برای احترام به خواست و رفع نگرانی دانشجویانی که از آموزش غیر حضوری رضایت نداشتند و یا خود را آماده امتحانات نمیدانستند از شنبه ۲۴ خرداد (به مدت ۴ هفته) تمامی کلاس‌های نظری طبق برنامه هفتگی مندرج در پروفایل دانشجویی شما برای رفع اشکال تشکیل خواهند شد.
❌ کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها تشکیل نخواهند شد و زمان و شیوه برگزاری این واحدهای درسی در اطلاعیه‌ای جداگانه برای شما ارسال خواهد شد.

✅ کلاس‌های عملی گروه هنر و معماری تشکیل می‌شوند.

۲⃣ مدت زمان هر کلاس ۶۰ دقیقه خواهد بود و دانشجویان به صورت ۲ یا ۳ گروه که بستگی به تعداد دانشجویان درس دارد می‌توانند در کلاس حضور یابند. (از زمان کلاس کاسته شده تا کلاس‌ها به صورت چند سکشن و در همان زمان هفتگی با تعداد حداکثر ۱۵ نفر و در ۶۰ دقیقه و به صورت فشرده و برای همه دانشجویان تشکیل شود.)

۳⃣ حضور در کلاس برای دانشجویان اختیاری است و برای رفع اشکال یا آموزشی بیشتر از آنچه که در سامانه el.karoon.ac.ir ارائه شده برگذار می‌شوند.

۴⃣ ⚠️ استفاده از ماسک برای ورود به دانشگاه و همچنین حضور در کلاس اجباری است و اشخاص بدون استفاده از ماسک مجاز به حضور در مکان‌های عمومی (سازمان‌ها، ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها) نیستند.

۵⃣ زمان برگزاری امتحانات نسبت به تاریخی که اکنون در سامانه قابل مشاهده است تغییر پیدا خواهد کرد و به تعویق خواهد افتاد تا دانشجویان برای امتحان آمادگی مناسب را داشته باشند.

از کلیه اساتید خواسته شده است ارزشیابی مستمر تا سقف ۵۰ درصد از نمره نهایی دانشجو در دستور کار قرار گیرد. روشهای متداول ارزشیابی مستمر عبارتند از ارائه تمرین، تکلیف، تحقیق یا پروژه در سامانه مجازی و ۵۰ درصد باقیمانده نمره نهایی حاصل عملکرد در امتحان حضوری پایان ترم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *