پیام تبریک ریاست موسسه آقای دکتر بصیرزاده بمناسبت شروع نیمسال تحصیلی مهر ۱۳۹۸

اطلاعیه ثبتنام دانشجویان ورودی جدید ۱۳۹۸
۱۳۹۸-۰۶-۲۴
اطلاعیه مهم انتخاب واحد نیمسال مهر ۱۳۹۸
۱۳۹۸-۰۷-۱۷

پیام تبریک ریاست موسسه آقای دکتر بصیرزاده بمناسبت شروع نیمسال تحصیلی مهر ۱۳۹۸

بنام خداوند جان وخرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

ماه مهر وهمزمانی آن با محرم حسینی (ع)، و گرامی داشت هفته دفاع مقدس پیام جوانمردی، آزادگی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را برای نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد. فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای ملت با فرهنگ ایران به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است. فرصت را مغتنم شمرده تقارن سال تحصیلی جدید وهفته دفاع مقدس را گرامی داشته و سلام و درود خود را به روان پاک شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانشجو تقدیم دارد.

وظیفه خود می‌دانم شروع سال تحصیلی جدید را به اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان پرتلاش و دانشجویان عزیز بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک عرض نمایم. رجاء واثق دارد که با استعانت از الطاف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره برای نظام آموزش عالی کشور راهنما و امیدآفرین بوده است، بتوانیم انشاءالله گام‌های موثرتری در ارتقای نظام آموزش عالی ایران اسلامی تا رسیدن به قله بلند مرجعیت علم و فناوری در منطقه و جهان برداریم. از استادان فرهیخته و مدیران توانا به‌عنوان عزیزترین سرمایه‌های این مؤسسه آموزش عالی صمیمانه انتظار دارد تا در شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه دانشجویان عزیز همت گمارند همچنین از دانشجویان گرامی و فرزندان عزیزم می‌خواهم قدردان فرصت‌ها بوده و در کمال ادب و احترام، خوشه‌چین دانش و علم اساتید خوب خود باشند.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه پیشگامان توسعه و تعالی ایران اسلامی تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری در خدمتگزاری بیش از پیش به ملت مسلمان و حق‌شناس ایران و تحقق اهداف آموزش عالی را مسألت می‌نماید. امید آن دارد تا با بهره‌برداری از مقتضیات و ظرفیت‌های موجود در سال « «رونق تولید» » بتواند با تلاش مضاعف در بالا بردن دانش و مهارت‌افزایی جوانان مستعدی که این مؤسسه آموزش عالی را برای ادامه تحصیل انتخاب نموده اند کوشا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *